Xəbər lenti

 

İsrail həkimləri təcrübələrində rast gəldikləri qeyri-adi tibbi fakt barədə məlumat verərək bildiriblər ki, acılı yapon ədviyyatı, daha çox suşi yanında verilən vasabi yedikdən sonra kəskin ürək sınması, yırtılması baş verə bilər. 

60 yaşlı pasiyent toyda bir qaşıq vasabi yedikdən sonra halı pisləşdiyindən xəstəxanaya gəlib. Vasabini yedikdən 10 dəqiqə sonra o, döş qəfəsində sıxıcı ağrının çiyin və qola yayılmasının şahidi olub, daha sonra ağrı başlayıb. 

Səhəri gün ağrılar dayanmadığından o, həkimə gəlir, müayinə zamanı qadının təzyiqinin yüksəlməsi fonunda üərin sol mədəciyinin disfunksiyası, kardiomiopatiya aşkarlanır. 

Ürək əzələsinin bir sahəsi ölmüşdü. 12 saatdan sonra təkrar EKQ ürək ritminin də pozulmasını göstərdi. 

Həkimlərin fikrincə, bir qaşıq vasabinin birdən birə qana stress hormonu ifrazı sinir sistemini hiperaktiv dərəcədə oyadaraq, ürəyin koronar damarlarını yükləyib. Nəticədə qadının ürəyinin bir hissəsi sıradan çıxıb. \\Medicina.az 




Ana səhifəyə qayıt        Baxış: 42          Tarix: 24-09-2019, 20:10      


Paylaş:   

Xəbərə şərh yaz
Adınız:*
E-Mail:*
Şərhiniz:*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent